Skit Fan!

Jävla skit också!
Min arbetsterapeut ringde på morgonen och sa att kuratorn som skulle hjälpa mig är hemma med sjukt barn. Fan fan fan fan! Vet inte alls hur jag ska skriva, äsch! Hoppas hon är tillbaka i morrn å jag får en tid på en gång, annars vette fan.

Lyckades hinna färdigt med tavlan till chefen när han slutar om en vecka. (han var sjuk i dag, bra för mig)Har fräst ut hans hund i ek och målat, jäkla pilljobb. Tyvärr glömde jag ta kort, får försöka komma ihåg det till i morrn.
Fan var nästan ingen på jobbet i dag. I mitt lag var vi bara 3st men det var rätt skönt.

Slänger in en bild från julmarknaden vi hade. Julbockarna har jag gjort stommen på. En jäkla massa och sen har växthuset klätt in dem. Sen försökte de att rymma som ni ser ;-P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0