Sjukskrivning

I morgon är det då dags att få hjälp av kuratorn på ulleråker att skriva ett överklagande till försäkringskassan. (Hon har arbetat på f.k förut så det är bra, hon vet hur de tänker)
Fick ju ett beslut om avslag om 50% sjuk vilket jag förstog att de skulle göra. Är ju så himla svårt att bli sjukskriven i dessa dagar. Utkastad efter en lååång sjukskrivning och jag som ej är färdig rehabliterad heller :-S

För min del skulle det vara bra. Klarar inte av att arbeta mer tyvärr. Jobbar 50% nu och det är på gränsen i mitt mående och ork. Undrar om jag skulle fixa ett "riktigt" arbete med alla dessa krav m.m hmm men blir väl illa tvungen om inte. Krascha om och om igen...
Men har en plan om det går i lås. Att få en OSA anställning på jobbet, lite mer krav och mer i lön. Om inte och utkastad så blir man väl hemlös snart.

Ja vi får se och hoppas att det kommer att funka. Bara ett stooort problem, blir hur jag än gör ett hopp i ekonomin. Majmånad= 0kr i inkomst :-( Shit! Vettefan hur man ska lösa det.

Jaja får väl kolla in den här snyggingen så länge ;)

(Maura Tierney)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0