AF

Kursen igår gick ganska fort. Inte bara tiden utan informationen med. Undrar egentligen hur mycket man kommer ihåg. hmmmm...

Idag skrev man in sig på AF. Glad att jag ej var där själv utan hade handledaren från jobbcenter med mig. Var lite knepigt att få gubben att fatta att jag skulle ha OSA handläggare. Gick fel väg tyckte han och var väldigt på spänn och nervös. Handledaren är väldigt puschig och bestämd om vad man ska ha så det var ju skitbra. Se vad som händer nu då. Hoppas hoppas att allt går i lås!
Efter AF bjöd hon på fika och hjälpte mig att fylla i 2 papper som ska med till det riktiga mötet sen, när det nu blir. Ska ju ske innan den 16:de, då överlägger de andra om OSA... ojojoj

Usch, har sååååå mycket Ångest!!! Det suger som fan! Det måste ge med sig snart tycker jag! Bajs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0