OSA

Igår hade man stormöte med flera personer ang. OSA- anställning på 50%. Allt är väl i princip klappat och klart. Bara formalia kvar så att säga och för mig att skriva in mig på AF. PÅ onsdag ska jag å handläggaren från jobbcenter dit och fixa allt. Hoppas nu bara på att jag får sjukskrivningen med på 50% men det kan man väl drömma om, så det lär väl bli soc. snart :-(

På onsdag ska man på en halvdagskurs, jobbkurs om lite olika säkerhet och regler m.m som jag antar ingår i OCN- kursen jag håller på med. Snart klar, måste bara lyckas att lära in vad alla skruvar och spikar heter och vad de används till. Även massa olika träslag. Skitsvårt!

Lyckades bära hem min andra stol från jobbet, denna gång höll jag inte på att dö på vägen hem. De är inte lätta heller. Så i morrn ska jag börja göra 3st pallar....2 i furu och en i ek (om jag hittar på lite spill till det sista).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0