möte och kurs

Gud så halt det är ute nu, suck. Trött på vintern nu! Fram med sommaren!

Glömde ta kort på tavlan i dag med. Men han chefen såg den och blev så rörd att det kom tårar. Han gillade den! :-)

Fan skrev en massa och plupp så försvann det. grrrr!
Försöker igen då lite....,

Var till Jobbcenterns arbetsterapeut och fick min arbetsförmågebedömning vilket är bra att ha. Se om det hjälps med klagan på f.k.
I sista minuten fick jag erbjudande att vara med på typ föreläsning från konsumentverket, fanns 1 plats kvar. Egentligen var den till för de som har OSA men eftersom jag e.v kommer få sån plats så fick jag gå. Var intressant och fick litepapper och nån tidning som jag tänkte kolla sen.

Hanns inte med så mycket "jobb" i dag men det gör inget. Blev bara så irriterad och sur på renoveringen och dessa handgjorda gjutjärnsstommar, att få brädorna passa är ett pussel känns det lite som. Men har fixat 2 stolar hitills, bara soffa och bord kvar att göra.

En sak jag tänkte på idag var att när jag vart så irriterad och sur och en kom å började pilla. Sa jag bara rör ej, jag är sur och irriterad till en av grabbsen. Han bara sa ok, då lämnar jag dig ifred och det var inget mer med det. Inget surt eller en massa följdfrågor som ofta tjejer gör. Man lägger inte sån vikt i att analysera och rota när nån säger nej eller så. Man accepterar och e.v tänker, han/hon har en dålig dag kanske men inget mer med det.

I morgon ska jag till den där kuratorn i alla fall, så hon får kolla igenom det jag skrivit och e.v lägga till och ändra lite. Enda tråkiga är ju att jag missar eget arbete som vi har på fredag e.m.

En bra bok och film. En av mina favoriter. Affinity (Livstråden) av Sarah Waters.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0