utveckligen av min kropp

Ska man försöka sig på att börja blogga igen då.

Sekreteraren från utredningsteamet ringde idag och meddelade att journalen var färdigställd och inskickad till rättsliga rådet. Nu börjar det rulla på igen. Nervös som fan för de andra operationerna. Läskigt att sövas och jobbigt med korrigeringarna som verkar kunna bli efteråt. En del får korrigeras hur mycket som helst verkar det som :-( Hoppas på att få G.Kratz som gjorde min övre op, han ska vara bäst i sverige på de här operationerna.
Fast egentligen borde jag ju inte redan börja oroa mig, säkert får man vänta en evighet på sin tur. För inte kan jag ha lika tur som med den övre....1 veckas väntetid i kön. Fortfarande väldigt nöjd över resultatet, bara en liten flik som sticker upp på ca 0,5cm. Den borde man kunna skära bort på vårdcentralen tycker jag. Borde kolla upp det.

Gått på testo i 1½ år. Mycket hår på magen har man fått och mer på ben och armar :-P Börjar få lite mer skäggväxt, den växer då inte snabbt :-S Men inte flintis än...haha hoppas det inte blir heller men däremot väldigt gråhårig e man ...hua!
Enligt vad jag hört så e jag lite bredare över axlarna, fått lite annan kropp på nåt vis. Väldans massa muskler ;-P och underhudsfett som försvunnit (bla. gäddhänget)

Vet inte om jag blivit "grabbigare" på sättet. Kanske lite men det beror nog mer på att man jobbar nästan bara med killar. 3 kvinnor finns det av alla.
Känns otroligt skönt att bara vara en av grabbarna på jobbet, ingen som undrar eller funderar (tror jag) Jag blir accepterad som kille men sen så vet de heller inget om min bakgrund. Ibland känns det som att man ljuger för dem på nåt vis men sen så har de inget med den saken att göra heller egentligen. Umgås inte privat med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0