Klar med brev

Uj vad svårt det var att komma upp i morse, sov så gott så. men upp och iväg kom man till slut ändå.

Chefen hade tagit hem tavlan så det blev ingen bild på den. Men han hade visat den för en del vänner och så och tyckte att det vore nått att göra. Fräsa ut porträtt m.m och sälja. Kan nog få ganska bra betalt kanske. Går ju så länge man jobbar här men sen blir det problem när man ej kan fixa till brädorna snyggt.

Börjat med 2 pallar som passar till de 2 ribbstolar jag gjort. Hann inte med så mycket. skulle ju till kuratorn på ulleråker. Fick skjuss dit av chefen, schysst. Så slapp man stressa och gå hela vägen.

Nu har jag i alla fall skickat iväg klagan till försäkringskassan. Kuratorn skrev ett brev, sen har jag med mitt brev och arbetsförmåge bedömningen. Kuratorn var schysst och ringde handläggaren på f.k och pratade lite med henne och så. Hoppas att detta går vägen nu då.

Helg nu då. Händer väl inte så mycket. Fest i morgon i sthlm men tror jag hoppar det hela. Dålig ekonomi sen bara en massa fotbollsbögar som bara pratar fotboll >:/ Inte min grej riktigt.

En annan film jag rekomenderar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0