Ingen KBT

Blev lite impulsiv fest i lördags! Hamnade först hos N på lite öl sen begav vi oss till Flurran. Hade kul och åkte med grannen hem och hade efterfest hos denne till morgonkvisten :-D . Gissa om man var trött i söndags, sov bort det mesta av dagen och kvällen. Jag är för gammal för såna fester!

Idag lyckades man ta sig upp i tid och iväg till ulleråker och arbetsterapeuten. Fan vilken bajsångest och en massa katastroftankar jag har idag. Suck! Jobbigt!

Kommer inte att få gå KBT:n nu i vår :-S Den gruppen vart full väldigt fort och jag kom ej med, kom inte ens till intervjun :-( Hade behövt detta men jaja. Ska gå en annan kurs på måndagar f.r.o.m den 7:de som heter "att få vardagen att fungera"



Fan det blev fetstil på nåt konstigt vis och det går ej att ändra haha!

Nu vet jag varför jag ska till den där psykologen, hon gick och kolla om vad det var och det är fortsatt utredning om e.v aspergerssyndrom..... Se vad det leder till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0